מידע על מסלולי הקומה הכשרה של סימהדרין
שו"ת סימהדרין
מידע כללי
ש. מי אתם, חברת 'סימהדרין'? ומהי הבשורה שלכם?
ת. 'סימהדרין' הינה חברת תקשורת המספקת קווי סלולר ומכשירים לצרכני הקומה הכשרה, ומביאה את קדמת הטכנולוגיה לטלפון הכשר.
החברה נוסדה בשנת ה'תשפ"ג מתוך מטרה לספק פתרון כשרותי מקיף למהדרין מן המהדרין. החברה פועלת ע"פ הנחיות 'ועד בני תורה לכשרות התקשורת' מיסודו של מרן הגר"ג אדלשטיין זצוק"ל ובהכוונת גדולי ישראל שליט"א.
ש. מי מפקח על פעילות החברה?
ת. לאחר שהוכרז על הקמת 'ועד בני תורה' ע"י רשכבה"ג מרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין זצוק"ל, פנינו למזכירות הוועד בבקשה לקבל את אישורם לכשרות החברה. לדרישת הוועד, הוכנסו מספר שינויים במכשיר ובסים, ומאז אנו פועלים ע"פ הוראות רבני הוועד. רשכבה"ג מרן ראש הישיבה זצוק"ל ויבדלחט"א רשכבה"ג מרן ראש הישיבה הגר"ד לנדו שליט"א וגדולי ראשי הישיבות שליט"א, ובראשם הגאון הגדול רבי ברוך דב דיסקין שליט"א.
ש. במה מתבטא "ההידור" הכשרותי של קווי סימהדרין?
ת. ההידור מתבטא בכמה מישורים שנכון להיום חברות אחרות אינן מספקות מענה מלא לנושאים אלו:
- קווי הסלולר של סים מהדרין חסומים הרמטית מפני חיוג לקווי תוכן פסולים. החברה פיתחה מערכת ייחודית לחסימת קווי התוכן הפסולים ללא שום אפשרות של עקיפת החסימה ע"י מספרים אישיים וקווי ניתוביה.
- בקווי הסלולר של סימהדרין ישנה אפשרות לחסימה מפני הפעלתם במכשיר "תומך כשר".
- חברת סימהדרין מציעה שרות ייחודי של חסימת צינתוקים ע"פ הגדרות הנתונות לבחירת הלקוח, מה שמונע מטרד רוחני וגשמי.
ש. האם במוצר שלכם קיימת בשורה מיוחדת לי כאדם פרטי, או שהתועלת משמעותית רק לישיבה או קהילה?
ת. 'סימהדרין' מביאה את קדמת הטכנולוגיה לטלפון הכשר. פיתחנו מערכת חסימת צנתוקים חכמה ומערכת רובוטית מתקדמת לחסימת קווי תוכן שאינם ראויים, שמבחינה רוחנית זו חובת כל איש לביתו.
המערכות המתקדמות הללו הן הדרך היחידה להגן על בנינו ובנותנו היקרים לנו כל כך מחשיפה שאיננה מבוקרת, דרך מכשירים מזויפים וקווי תוכן רדודים או פוגעניים. אף אחד מאתנו אינו מעוניין שילדיו יוכלו להגיע לתכנים כאלו בעקיפת חסימה כלשהי.
וכמובן, התועלת העצומה בחסימת צנתוקים והטרדות ממערכות אוטומטיות המחייגות ללא הרף למכשירים בקומות הכשרות, מה שפוגע בשלוות הנפש וגורם לביטול תורה והפרעה לשגרת החיים.
כפועל יוצא מהיותן של המערכות הרובוטיות מתקדמות ומשוכללות, בקדמת הטכנולוגיה של ימינו, קיימים בסימהדרין יתרונות רבים נוספים הנגישים לכם בלחיצת כפתור, בממשק ידידותי ומתקדם המוענק לכל מנוי החפץ בכך.
מכשירים
ש. מה בנוגע למכשירי הפלאפון המשווקים ע"י סימהדרין?
ת. חברת סימהדרין מתייחדת בכך שהיא משווקת אך ורק מכשירים שנבדקו ע"י ועד בני תורה, ונמצאו ככאלה שאינם ניתנים לפריצה למכשולות רוחניים שונים הקיימים במכשירים המשווקים בשוק התקשורת.
בנוסף החברה משווקת מכשירים מהודרים תחת כשרות 'ועד בני תורה' שהמעלה בהם מלבד היותם כשרים לכתחילה, הוא שהמכשירים הללו חסומים הרמטית מפני האפשרות להפעיל בהם סימים שאינם בכשרות המהודרת של 'ועד בני תורה'.
ש. האם חיבור לחברה מחייב רכישת מכשיר חדש?
ת. לאו דווקא, במידה ויש ברשותכם מכשיר שנמצא ברשימת המכשירים שנבדקו ואושרו ע"י וועד בני תורה, תוכלו להפעיל קו של סימהדרין במכשיר שברשותכם. (את רשימת המכשירים שאושרו ניתן להשיג בשרות הלקוחות).
חשוב לציין שמאחר ודרישות הכשרות הן למנוע כל אפשרות של מכשיר מזויף המטעה כמכשיר כשר, דורש הוועד חסימה שאינה מאפשרת להעביר את הסים שלנו למכשיר שאינו באישורם.
ולכן טרם הפעלת הקו במכשיר יבצעו במוקד החברה בדיקה קלה שאכן מדובר במכשיר שנמצא ברשימת המכשירים המאושרים ע"י ועד בני תורה.
יצוין כי ביצוע פעולה כזו של חיבור בין סים למכשיר שעדיין לא נבדק ונמצא ככשר, גורמת לחסימה זמנית של הסים. חסימה זו דורשת יצירת קשר עם המוקד האדיב שלנו לצורך שחרור הקו שננעל. כל זאת, כאמור, כדי להבטיח עבורכם שאכן המכשיר והסים בטוחים מהפעלה באופן שאיננו ראוי.
ש. האם בשל יתרונות הכשרות עלות המכשירים של סימהדרין גבוהה יותר מהמכשירים הקיימים היום בשוק?
ת. נהפוך הוא: מחירי המכשירים המשווקים ע"י חברת סימהדרין, זולים באופן דרמטי ממחירי השוק בפער עצום. קיימת הקפדה על רף איכות גבוה ביותר של המכשירים תוך שמירה על מחירם הנמוך. חברת סימהדרין הוקמה עבור ציבור בני התורה, והמחירים מכוונים עבורם.
ש. אלו מכשירים משווקים כרגע ובאיזה מחירים?
ת. כרגע משווקים שני מכשירים:
- בסטפון ב-250 ₪ (בשוק הוא נמכר במחיר של כ-400 ₪)
- בנוסף, החברה משווקת את הדגם הפופלארי 4*4 במחיר מבצע של 290 ₪ בלבד ללקוחות החברה.
מטבע הדברים מלאי והיצע המכשירים מתעדכן מתקופה לתקופה, ולכן כדאי לבדוק את הפרטים מול נציגי השרות.
חסימת קווי תוכן
ש. האם כל הקווים של נייעס, מידע, וקוי ה'ווצאפון' חסומים לחיוג?
ת. לא.
ישנם קווי מידע רבים שמאושרים ע"י ועד בני תורה ופתוחים לחיוג. כמו כן קווי ווצאפ משפחתי / קהילתי ללא אפשרות למעבר לקווים פסולים פתוחים גם הם לחיוג.
כלל קווי שיעורי התורה, התחבורה, קופות החולים בנקים, ומשרדי הממשלה פתוחים לחיוג.
ש. האם אין אפשרות כלל להתעדכן בחדשות?
ת. בהוראת גדו"י ועד בני תורה מאפשר קו עדכונים אחד המאפשר לאנשים להתעדכן בנעשה והנשמע באופן ממוקד לחדשות הנצרכות, כמובן שמדובר בקו שעומד תחת פיקוח ופועל לפי קריטריונים ברורים של אי השמעת תכנים מהתקשורת הכללית, ותכנים שאינם ראויים באופן כללי לבית התורני.
חשוב לציין שהורים המעוניינים לחסום לילדיהם גם את החיוג לקו זה, הדבר אפשרי כמובן בצורה קלה דרך ממשק בקרת הורים, או באמצעות מוקד השרות של החברה.
ש. האם קורה שקוים נחסמים לחיוג באופן שאינו מוצדק?
ת. מטבע הדברים בחברה שמפעילה בס"ד עשרות אלפי קווים תחת דרישות כשרות מקיפות יכולות ליפול טעויות. אך במידה ויש לכם תלונה על חסימה שאינה מוצדקת, ניתן בקלות להעביר את המספר לבדיקה באמצעות חיוג ל*112.
במידה והמערכת דחתה את בקשת הפתיחה, ניתן להגיש פניה למזכירות 'ועד בני תורה' באמצעות שליחת אימייל לכתובת a033135556@gmail.com או בחיוג ל- 03-313-5556.
מערכת חסימת צינתוקים
ש. כיצד פועלת מערכת חסימת הצניתוקים? זה לא בעייתי לחסום את כל הצינתוקים?
ת. הבשורה הגדולה שלנו היא השקט הנפשי אותו אנו מציעים ללקוחות, תוך נוחות מרבית בכך שקווי המטרד והצינתוקים לסוגיהם השונים אינם יכולים לפנות אליכם בצינתוק או בחיוג אוטומטי ללא הסכמתכם המפורשת. כאשר מנגד - לכם כלקוחות החברה קיימת האפשרות באמצעות חיוג לממשק הניהול האישי - *111 לבחור אילו מערכות אוטומטיות יוכלו לחייג אליכם (כמו קופת חולים, הבנק שלכם וכדו', קווי קהילה/משפחה וכו'), או לבחור פרק זמן מסוים בו מתאים לכם לקבל שיחות ממערכות אוטומטיות (לדוגמא: כאשר אתם ממתינים לקוד כלשהו ממספר שאינו אמור להיות מוכר לכם), ועוד.
ש. איך מערכת חסימת הצנתוקים עובדת והאם היא משליכה על זמן החיוג?
ת. מערכת החסימה עובדת בצורה כזו: כל מחייג ללקוח בסימהדרין, במידה והינו מספר לא מוכר או חשוד, יתכן שיצטרך לעבור אימות על ידי הקשה על סיפרה אקראית, כך שהמערכת תזהה כי מדובר בחיוג אנושי ולא בשיחת ספאם.
אימות המתקשרים לא משפיע על זמן החיוג כלל.
ישנם 2 מסלולים לבחירת הלקוח:
- ללא צנתוקים מנייח בלבד
- ללא צנתוקים גם מנייח וגם מנייד.
יצוין כי בכל המסלולים הצינתוקים מקווי תוכן פסולים יחסמו!
ש. איך אני פותח מספרים נוספים שאני מעוניין לקבל צנתוקים מהם?
ת. ישנה אפשרות בצורה קלה ופשוטה להכניס "רשימה לבנה" בחיוג ל *111 שלוחה 2>2 השלוחה בה הלקוח מעדכן את כל מספרי הקווים שהוא מעוניין לקבל מהם צנתוקים.
כמובן שבמכשירים לילדים - השליטה ברשימה הלבנה תהיה בידי ההורים, וכן בקבוצות מכשירים של ישיבות - השליטה בידי מנהלי הקבוצה.
ש. אם אני יכול לפתוח קווים בעצמי, אוכל לפתוח גם קווי חדשות ונייעס פסולים?
ת. בהחלט לא.
קווים המוגדרים חסומים על ידי ועד בני תורה לא יהיו ניתנים לפתיחה על ידי הלקוח או הקהילה.
ש. מה קורה אם אני צריך לקבל צינתוק ממספר לא ידוע כגון קוד מהבנק/קופת חולים וכדו' ?
ת. ישנה אפשרות פשוטה לאשר זמנית קבלת צנתוקים לפרק הזמן הנדרש לכם על ידי חיוג ל- *111.
כמובן שבמקרים של ישיבות והורים לילדים השליטה על כך תהיה בידי ההורים או המנהלים.
במידה ובזמן זה קיבלתם צינתוק מקווים פסולים, הקו יחסם אוטומטית תוך זמן מה לאחר זיהוי המערכת.
ש. מהו כוכבית 111? ואילו אפשרויות נוספות ישנם בכוכבית?
ת. כוכבית 111 הינה כוכבית הניהול של המנוי שלכם, וניתן לחייג אליו ממנויי סימהדרין בלבד.
בכוכבית תמצאו אפשרות אפשרויות רבות ומגוונות לנוחותכם.
ש. נראה לי מסובך שכל פעם שאני צריך לקבל שיחה מהבנק אני צריך לחייג לכוכבית, להיכנס לשלוחה הרלוונטית, להקיש את זמן ההשבתה הרצוי, וכל זה... אין דרך פשוטה יותר?
ת. יש דרך קלה יותר, והיא להכניס את המספר שמחייג אליכם באופן קבוע- לרשימת הקווים המאושרים, באמצעות *111 שלוחה 2
אולם אם זה מספר חדש שאינכם יודעים את המספר שלו, לדוגמה כשאתם מעוניינים לקבל קוד קולי ממספר לא ידוע, גם כאן יש דרך פתרון פשוט, לאשר קבלת צינתוקים לפרק הזמן שנבחר על ידי שימוש בממשק הקודים המקוצרים שלנו.
ניתן להגדיר זאת כחיוג מקוצר בטלפון שלכם ובכך להשבית את חסימת הצינתוקים בפחות משניה.
הקידומת לחיוג לממשק היא +222 (פלוס 222).
על מנת ליצור חיוג מקוצר להשבתת שירות חסימת הצנתוקים יש לחייג: +222001 XX (פלוס, 222001 וXX ) כאשר במקום XX יש להקיש את הזמן להשבתה הרצוי.
לדוגמה, כדי להשבית את השירות ל15 דקות יש לחייג: +22200115 (פלוס, 22200115).
קווים ותוכניות
ש. האם בשביל להצטרף לסימהדרין צריך להחליף מספר פלאפון?
ת. ממש לא. הניוד אפשרי בתוך הקומות הכשרות, כך שניתן להתנייד אלינו עם המספר האישי שלכם, ובמידה ותרצו, תמיד תוכלו להתנייד חזרה עם המספר האישי.
ש. ומה בקשר לקליטה שלכם?
ת. ניתן לבחור באיזה קליטה אתם מעוניינים מחברות הסלולר המובילות: פרטנר או פלאפון. שתי האפשרויות זמינות באותו כרטיס סים. (בקרוב בע"ה יהיה ניתן לבחור גם בקליטה של חברת סלקום).
אם לאחר תקופה החלטתם שעדיפה לכם קליטה מחברה אחרת, תוכלו לשנות זאת בקלות באמצעות מוקד השרות *6060.
ש. מהם המסלולים המוצעים כיום ומה המחירים?
ת. מסלול פרטיים:
- 3,000 דקות שיחה ב-25 ₪ לחודש.
- 5,000 דקות שיחה ב-32 ₪ לחודש.
המסלולים כולל שימוש בכלל הדקות ליעדי חו"ל ארה"ב וקנדה, וכן מספר אמריקאי חינם. וממשק ניהול אישי.
בנוסף ישנם מגוון מסלולי פרמיום הכוללים שירותים מיוחדים – פרטים במוקד השרות.
ש. מהו "ממשק ניהול אישי"?
ת. כל לקוח זכאי לממשק ניהול (אזור אישי) לצורך ניהול הקווים שהוא משלם עליהם.
הממשק מאפשר להגדיר בנוחות דרך המחשב, את כל ההגדרות הקיימות בשלוחת הניהול *111.
ש. מה בקשר לחיוג לחו''ל?
ת. חיוג לארה"ב וקנדה הינו ללא תוספת תשלום ונחשב כשיחה פנים ארצית.
כמו כן, חברת סימהדרין מעניקה ללא תוספת תשלום מספר אמריקאי וירטואלי ללא עלות לכל לקוח, כך שכשהלקוח מחייג לחו"ל, מספר הזיהוי שלו יהיה ממספר אמריקאי, וכאשר יחייגו אליו - עלות השיחה של המחייג תהיה בעלות שיחה מקומית בחו"ל.
כמו כן החברה מציעה חבילות חו"ל משתלמות במיוחד ללמעלה מ-40 יעדים ברחבי העולם, פרטים בשירות הלקוחות.
ש. איך אפשר לבדוק כמה דקות נשארו בחבילה?
ת. זה אפשרי גם דרך כוכבית הניהול - כוכבית 111 - בשלוחה 4. או באזור האישי בממשק הניהול.
ש. מה קורה אם נגמרת חבילת הדקות?
ת. בניגוד לחברות אחרות שבמקרה שכזה מחייבות בסכומים גבוהים על כל דקת חריגה, בסימהדרין לא תוכלו לחרוג, פשוט תקבלו הודעות מהחברה כשתתקרבו ליעד, ובמידת הצורך תוכלו לקנות חבילת דקות נוספת לאותו חודש במחיר חבילה חודשית רגילה.
הצטרפות
ש. מה עלי לעשות בשביל להצטרף לסימהדרין?
ת. מאד פשוט, עליך לפנות לנציג המכירות הקרוב למקום מגוריך (ניתן לברר במוקד החברה *6060 שלוחה 1). ולקנות ממנו סים בעלות סימלית.
כשהסים בידך עליך להתקשר לשירות הלקוחות - *6060 שלוחה 2. שם תבחר תוכנית, תמסור את הפרטים הטכניים ותבצע את הניוד או הקמת הקו החדש.
שעות פעילות מוקד שירות הלקוחות בשלוחה 2 - בימים א' - ה' בשעות 09:00 עד 15:00
מוקד מיוחד לזמן חירום פעיל בשלוחה 5 עד השעה 19:00 בערב. במקרים דחופים ניתן להשאיר הודעה שתטופל בכל שעות היממה.
כמו"כ ניתן לקבל מענה מסביב לשעון בפניה במייל החברה: a1599500111@gmail.com
לסיום...
אנו רואים את הביקוש העצום ואת הברכות החמות שאנו מקבלים מראשי הישיבות והרבנים מכל גווני הקשת החרדית. אנחנו מבינים שמדובר בנושא שהוא ציפור הנפש ובצורך רוחני דחוף, ולכן נשמח לכל משוב מהמשתמשים על מנת שנוכל לשפר את השירות.